Főoldal

2014. szeptember 21., vasárnap

Rólunk bővebben








Bernáth Magdolna vagyok, közel 15 éve foglalkozom az egészségtudatossággal.

Tanulmányaimat a budapesti Pedi Suliban kezdtem meg,ahol testkozmetikus végzettséget szereztem. Majd megkezdtem a munkám ,mint gyógypedikűrös , talpreflexológus  és masszőr. Ezek mellett biokozmetikával is foglalkoztam. Időközben megszereztem gyógymasszőri végzettségem is,ezáltal még szélesebb körben tudok segítséget nyújtani  kedves vendégeimnek. 
Egyre többet foglalkoztatott az emberek egységben,teljességben való kezelése, ezért tanulmányokat kezdtem a keleti gyógyászat területén, ahol elmélyülhettem a meridiánok ( energia pályák) rendszerének megismerésében. Ezután beépíthettem a Penzel-féle akupunkt masszázst és a mágnes terápiákat a kezeléseimbe. A gyors javulás érdekében elsajátítottam a MediTape tapaszok alkalmazását is. 
Az emberek megismerése során rájöttem,hogy milyen nagy szükség van a tüneti kezelések mellett a belső harmóniára megteremtésére is. Ezek maguk után vonták,hogy elmélyedjek az egészséges táplálkozás rejtelmeiben és azt érthetően megosszam vendégeimmel.

Kezeléseim során olyan komplex látásmódot és kezelési javaslatot ajánlok vendégeimnek, amellyel javítani tudnak egészségügyi állapotukon.

Folyamatosan képzem magam, könyvek, tanfolyamok és orvosi előadások formájában,mert küldetésemnek érzem,hogy minél több embernek szolgáljak helytálló információkkal és segítséggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése