Főoldal

2014. szeptember 21., vasárnap

Rólunk bővebben










Bakos Brigittának hívnak és jelenleg holisztikus kozmetikusként dolgozom Budapesten. 

Szakmám 3 évvel ezelőtt kezdődött,amikor elvégeztem az Attractiv Szépség Akadémia képzését. Édesanyám által már elég korán körvonalazódott előttem, mi is lehet valójában az EGÉSZség. Bár az alapképzésem eléggé szerteágazó volt (frissítő masszázsok, wellness masszázsok, 3D műszempilla hosszabbítás,tetoválás,fülbelövés,sminkelés stb.) engem mégis a holisztika vonzott. Sokkal hatékonyabbnak találtam,ha magát az embert egy egészként kezelem,és nem csak a bőrön fellelhető tünetekre hívom fel a figyelmet. Ezért tanulmányaimat e téma köré csoportosítottam. Elmerültem a személyre szabott táplálkozás/diéta megállapításának világában ,és elkezdtem kutatni az általam legtisztábbnak gondolt kozmetikai alapanyagok után.
 
A szakmai szépsége,hogy a tudás kiapadhatatlan. Ezért az alap kozmetikai kezelések mellett az egészségtudatosságra és táplálkozásra hívom fel vendégeim figyelmét.  
 A folyamatos képzést kötelességemnek tartom,ezért havi rendszerességgel látogatom az orvosi előadásokat , és folyamatosan frissítem a tudástáram az éppen aktuális hatóanyagokról és kezelési javaslatokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése